BSA - Logo LIGGEND WIT

Business Impact

business-impact-data-driven-value-based-selling-bsa

Terug naar opleiding Data Driven Value Based Selling Business Impact Inhoud Masterclass Na het volgen van deze masterclass weet je hoe een onderneming is georganiseerd en wordt bestuurd. Je hebt helder wat het gedachtegoed van een RvB is, wat hun agenda’s, prioriteiten zijn en waarom. Kennis, tips & verhalen Wij delen graag onze kennis, expertise […]

Sales & Account Analytics

sales-account-analytics-data-driven-value-based-selling-bsa

Terug naar opleiding Data Driven Value Based Selling Sales & Account Analytics Inhoud Masterclass Aan de hand van een theoretisch kader met een aantal (portfolio) modellen en een praktische toepassing in de vorm van een dashboard, gaan we in op de strategische klantposities die een bedrijf (lees: jouw bedrijf) kan hebben en welke gevolgen dat […]

Inkoopmanagement

inkoopmanagement-data-driven-value-based-selling-bsa

Terug naar opleiding Data Driven Value Based Selling Inkoopmanagement Inhoud Masterclass Aan de hand van een theoretisch framework met een aantal (portfolio) modellen en een praktische toepassing in de vorm van een dashboard, gaan we in op de strategische inkoopposities die een bedrijf (lees: jouw klant) kan innemen en welke gevolgen dat vervolgens kan hebben […]

Creative Thinking

creative-thinking-data-driven-value-based-selling-bsa

Terug naar opleiding Data Driven Value Based Selling Creative Thinking Inhoud Masterclass Creatieve intelligentie is bestempeld als een van de drie belangrijkste competenties en essentieel voor elke b2b-salesprofessional die waarde wil toevoegen voor zijn of haar klanten. Onderzoek laat bijvoorbeeld zien dat professionals die hoog scoren op creativiteit beter presteren dan hun minder creatieve collega’s. […]

Stakeholdermanagement

stakeholdermanagement-data-driven-value-based-selling-bsa

Terug naar opleiding Data Driven Value Based Selling Stakeholdermanagement Inhoud Masterclass Stakeholdermanagement is voor iedere salesprofessional een belangrijk aspect van zijn of haar werk. Het identificeren van de belangrijkste actoren in de omgeving van jouw organisatie is een cruciaal onderdeel van de sales strategie. Door de stakeholders in kaart te brengen weet je met wie […]